Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2010 11:31 - На нас, готините пичове...
Автор: thunderbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1397 Коментари: 2 Гласове:
1



* Моля, ако драгия читател е под 18 години да затвори блога ми или поне тоя пост. И червена точка съм сложил и съм се погрижил за всякакви официални предупреждения. Време е да започна със самия пост.

"На нас, готините пичове, не ни трябва Кайен, за да ебем тъпи курви!"
Това е заглавие на Facebook група. Група появила се в отговор на друга група. Както се случва обикновенно. Другата група носи не по-малко интересното заглавие "НИЕ ГОТИНИТЕ ПИЧКИ НЕ ПУСКАМЕ НА ЛЕВАЦИ ДЕТО НЯМАТ КАЙЕН !".

"Ние готините пички ценим себе си и не бихме докоснали мъж , който няма гъзарка кола ! Пешеходци и шофьори на Москвич не ни интересуват !!! Дупето ми е твърде готино , за да се вози в бракма !"

Преди няколко дена седях и пишех нещо тука, когато жена ми истерично изквича от другия край на стаята. Попитах за какво иде реч и тя ми прати един линк към група. Втората група. Със съвета да прочета коментарите на снимките. Впоследствие ми стана интересно и прочетох коментарите на стената и дискъшън борда на групата. Изключвайки съжалението, което изпитах към авторката на групата - изключително много се забавлявах. Защото определено намирам за забавно, че бутилката Бейлис или бутилката Джим минава за голяма гъзария. Сигурно някъде по света наистина са гъзария тия питиета. Ама не и тук дето струват по 20-30 лева бутилката. Предполагам, че в държави като Судан или Етиопия биха били гъзария.

През тия няколко дена аз активно следя развитието на тези две групи. Първата основно набира нови членове - неизвестно защо, защото освен заглавието аз друго интересно не открих в нея. Във втората обаче простотията се лее като изворна вода. Блика от всяко крайче, пост и коментар на групата. А на мен ми е интересно докъде може да стигне човешката простотия.

В началото мислех, че групата е майтап. Четейки постовете и коментарите на авторката, а и на още няколко момиченца в групата се убеждавам, че не съм прав и тази група си е напълно сериозно направена и изразяваща мнението на създателката си. Честно казано обмислям да пратя заявка за приятелство на авторката на групата, но нямам Кайен и сигурно няма да ме огрее. Защото ми се ще да й разгледам подробно профила. Стена, постинги, снимки, линкове... Интересно ми е какво представлява човек, който е такъв. Не съм сигурен какво е точното определение. Може би чалгарка. Защото това момиче може да стане само поп-фолк певица или някоя магистрална фея. Или някоя Румяна Желева.

И все пак не съм сигурен за истинската цел на групата. Може би момичето всъщност не е толкова тъпа, колкото изглежда на пръв поглед. Може би целта й е подобно на "звездите" от Биг Брадър да попадне в светлината на прожекторите и след това да се вози наистина в Кайен. Защото ей тия същите "звезди" след това си намират гаджета, които им подаряват коли за десетки хиляди левове, апартаменти, вили и т.н. И понеже тая девойка най-вероятно или мама и тате не са й позволили да участва в ББ или са я отхвърлили на кастингите, е решила по друг начин да привлече медиен интерес.


Тагове:   фейсбук,   медии,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - интересно ми е този Фейсбук
03.02.2010 09:59
колко още ще продължи да съществува?
цитирай
2. thunderbg - Мисля, че много...
03.02.2010 11:49
подобно на гугъл се превръща в индустрия, необходимост и ежедневие постепенно...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 566170
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!