Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2010 17:02 - Накратко, 10.01.27
Автор: thunderbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 963 Коментари: 0 Гласове:
1



След вчерашната липса на новина, която да споделя днес харесах две новини - "Обществено порицание" за ученичка, катастрофирала пияна с близо 2 промила" и "Ампутираха грешен крак погрешка".
Първата новина ме впечатли с това "необичайно" наказание. Постоянно се говори за отнемане на книжка, затвор и какво ли още не за шофьор, който е пил, а накрая ни съобщават това. Не го намирам за редно. Никак даже. Всъщност това обществено порицание каква точно полза ще има от него. Докато името й виси на таблото в кметството тя няма да пие и да шофира ли или нещо друго? Никога не съм бил примерен ученик и дете. И даже си имах любимо наказание - мъмрене. Винаги като съгрешах нещо като дете ми доставяше голям кеф да ме мъмрят. И винаги, когато не ме мъмреха, а ми налагаха истинско наказание съжалявах, че не са ме наказали с мъмрене. Мисля, че и тази ученичка се чуства като мен в момента. Доволно, че няма да й се случи нищо, въпреки, че е можела да убие човек с глупостта, която е проявила, като е шофирала пияна. Защото 2 промила са над 500 мл водка за момиче, което надали е повече от 65 кг и определено с такива килограми от такова количество се напиваш.
Втората новина не мога да се въздържа да не я споделя. Наистина автора на статията е много прав като казва, че звучи като този класически виц:

Стажант по хирургия влиза в операционната зала да асистира.
Пофесорът му подава електрическия трион с думите:
- Колега, отрежете левия крак.
Стажантът веднага изпълнява задачата. Професорът погледнал и казал:
- Колега, казах "левия"!
Стажантът пак започнал да реже. Когато свършил професорът погледнал и казал:
- "Крак", бе колега! Крак.

Аз имам и друга причина да споделя и новината и вица. Този виц винаги съм го асоциирал с жена ми. Дали, защото бърка лявото с дясно доста често или просто, защото е с две леви ръце - не знам.
Искрено се надявам перуанските наводнения да не завършат с тежки последици за тези две хиляди туриста, които са отцепени от света в Мачу Пикчу, за да не им се наложи да изпитват способностите на перуанските лекари и в частност хирурзи на собствен гръб. И искрено се надявам Перу да не са изпратили лекари на помощ за пострадалите от земетресението в Хаити. За да не пострадат още повече.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 566042
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!