Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2010 20:22 - Накратко, 10.01.23
Автор: thunderbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1115 Коментари: 0 Гласове:
2



От последното лято насам си имам една любима тема - легналите полицаи и тяхното безумно приложение. Когато спре да ме мързи и кача един фото албум от разходка до едно село край Своге ще ме разберете за какво говоря. Дотогава ще се задоволя с "Снегорините отнесоха "легналите полицаи" | С 50 000 лв. възстановяват съборени или изчезнали знаци по улиците на града".
Чудя се кое е по-големият проблем - непочистените или почистените улици. Като има сняг - има проблем. Сега установяваме, че и като е почистен тоя сняг - пак имаме проблем. Тук Фандъкова удържа част от хонорара на фирмите заради закъсненията в дните, когато валя сняг, а във Варна общината заделя 50 000 лв. за да ремонтира потрошените улици и знаци из града. Според мен поне е редно чистещите фирми да платят за тези щети. И като ремонтират варненските улици да сложат и някакъв знак отстрани, че има легнал полицаи след 20 метра примерно - колкото машината да може да си вдигне греблото. И да спестят догодина тия 50 000 лв. Само дето най-вероятно няма да се случи.
Този проблем има и друга страна - масовия шофьор. Следващите 2 месеца можело да вали сняг и затова няма да оправят улиците, а през това време, че шофьорите ще си потрошат колите няма значение. Ето за тази евентуална щета е важно да помисли варненската община и да задели пари. Не да се дават пари на фирмата на някой братовчед или племенник, който с вътрешна информация е спечелил държавната поръчка и ще свърши работата през пръсти за 5 пъти по-малко пари, отколкото ще получи.
Днес имам и друга новина. След разгонения козел, който нахлу в стриптийз клуб, днес има "Лос атакува старчески дом в Норвегия".
Това започва да става някаква мода. Животните все по-често опитват да се социализират. Не особено успешно, но важно е желанието. Личното ми предположение е, че следващата подобна новина ще бъде за прасе нахлуло в кланица или нещо подобно. Поне аз няма да се учудя. Не и на фона на филмите с хищни катерички-стръвници, които са нашумели напоследък и една моя разходка в Борисовата градина, когато гореспоменатите хищници ме преследваха из целия парк. Тя разходката се случи след като бях гледал няколко такива филма - с хищни катерички-стръвници и докато се разхождах на моменти даже си представях как някой ден откриват останките ми нейде в Борисовата оглозгани до последното кокалче. Ще очаквам с нетърпение следващия животински опит за социализация.


Тагове:   Накратко,   козел,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 566011
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!