Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2010 10:42 - Накратко, 10.01.18
Автор: thunderbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1525 Коментари: 0 Гласове:
3



Днес ще започна с две заглавия, които видях в реда на публикуване тук и за мое огромно съжаление ме наведоха на някои доста неприятни асоциации. Става дума за "Цачева: Няма план Б. Желева ще е българският еврокомисар" и съответно "Ц. Цачева: Желева е синоним на България".
Новината като цяло е една и съща. Става дума за парадокса в двете заглавия, които са избрали журналистите писали тези статии. Вярвам, че не само аз го намирам за парадокс факта, че Желева все пак въпреки очевидно несправянето й на изслушването има шанс да стане еврокомисар според хората по високите постове в държавата ни (и Б. Б. е на това мнение според медиите). И много жалко за Майка България, ако влажният кравешки поглед е синоним на красивата ни родина.
Втората новина, която рано-рано ми привлече вниманието е "Задържаха шофьор на "Ванко Госпожичката". В първият момент помислих, че са арестували поредната мутра, която работи за някой с прякор Картофа, Моркова, Слона, Жирава или Главата. И понеже ми стана любопитно на какво съответният образ би си дължал прякора отворих линка да го прочета. Представете си удивлението ми, когато установих, че това не е човек, а фирма. И си спомних за абсурдните имена на фирми, публикувани в "Държавен вестник". Това определено би било между водещите в класацията. Жалко, че не мога да намеря тази статия в момента.


Тагове:   фирма,   мутра,   Накратко,   абсурд,   Желева,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 566199
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!