Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.01.2010 21:13 - Накратко, 10.01.13
Автор: thunderbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 682 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 13.01.2010 21:23


На днешната дата две новини ми влизат в полезрението. И нито една от тях не е свързана с Румяна Желева. То аз каквото и да кажа още за нея вече ще е казано. Единствено мога да допълня, че нейната кандидатура за еврокомисар май ни кандидатира да станем първата държава изгонена от ЕС. Щото на фона на недоволството на европейци от корупцията, публичните убийства, скандала с Желева и всички други отличителни български неща - натам отиват нещата. Да се върна на темата. Двете новини, които харесах да коментирам днес са балкански - "Хипопотам избяга от наводнен черногорски зоопарк" и "Депутатите гласуват и със среден пръст".
Интересно ми е какво точно е чувството отивайки да нахраниш домашното животинче да установиш, че там има съвсем друго животинче. И определено такова, каквото не очакваш да намериш в обора си. Със сигурност е шокиращо, но ми е любопитно точното чувство какво е. За съжаление нито имам обор, нито е избягал хипопотам от наша зоологическа градина, че да мога да го разбера. И все пак дори ми това любопитство не би оправдало решението на директора на зоопарка да остави животното на свобода, докато той си реши служебните проблеми. Дори да е "кротък и питомен" хипопотам. Всъщност цялата тази история ми напомня на един популярен виц.
Отишъл един нашенец на сафари в Африка. Минало се някакво време и се върнал от сафарито. Събрал се с приятелите си на чашка и салатка да разказва и го попитали първо какви животни е видял.
- Ми видях слонове, антилопи, жирафи и един лъв. Пътуваме си ние из саваната и решихме да слезем да се поразходим да ги видим, ако може по-отблизо животните. Тръгнахме да се разхождаме и изведнъж гледам пред мен на 2 метра лъв. И като ме подгони... Тичам аз и той след мен - тамън да ме захапе и се подхлъзне. Тичам още и той след мен - тамън пак да ме захапе и пак се подхлъзна. И продължавам аз....
- Добре де - прекъсва го някой от компанията - аз, ако съм на твое място ще се насера от страх.
- Ами да. Ти на какво мислиш се подхлъзваше лъва?

Свалиха днес отпечатъците и на депутатите, но тази новина се позагуби на фона на скандала с Румяна Желева. А това не е правилно, защото вече хората, които сме избрали ще ни показват среден пръст с всеки гласуван закон, промяна в закон и въобще всичко, което гласуват. И промени в ЗЕС като се гласуват резултата ще е един голям среден пръст. И премии по празници като си гласуват, народа пак ще получава само един среден пръст. И въобще среден пръст за нас - онлайн и офлайн терористи. Искам само да знам - дали има някаква статистика. Да видим кой депутат с кой пръст гласува. Защото това трябва да се знае. За да си правим сметката кой избираме на следващите избори.


Тагове:   хипопотам,   вот,   Накратко,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 569205
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!