Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.01.2010 10:11 - Вторник
Автор: thunderbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1037 Коментари: 2 Гласове:
2



Отново е вторник. Това е любимият ми ден от седмицата. И това прави този вторник по-любим от другите. След малко ще разберете защо. Денят на сериалите. Във вторник излизат двата ми любими сериала - Двама мъже и половина и Герои. Асоциирал съм израза "живот, ден за ден" с "живот, вторник за вторник". Последните няколко вторника обаче бяха нетърпими.
За мое съжаление последната серия на Герои за 2009-та година излезе на 1-ви декември. Другите четири вторника от този месец бяха кошмар, без никаква интрига. За щастие първата серия за нова година излезе на 5-ти януари. И бяха две серии. И живота продължи отново.
Може би първата половина от декември я прекарах по-лесно, защото освен на 1-ви излязоха още две серии на Двама мъже и половина. Страхотен сериал. Любимото ми средство за релакс. Хубав лек хумор, изискващ малко от драгия зрител, изискващ ниво на интелект над средното понякога, но все пак лек хумор. Другите две седмици обаче от декември бяха кошмар.
На 5-ти януари излязоха Герои отново. И живота отново придоби смисъл. Отново стана цветен. Не искам да си спомням за предните 2 седмици. Бяха кошмарни, беше истинска агония. На 5-ти януари интригата в живота ми се завърна.
Днес е 12-ти януари. Днес е денят, в който и усмивката ми ще се завърне - Двама мъже и половина. И сега ще живея пълноценно. До края на тези сезони. След това ще му мисля. Сега свалям новите серии и после ще ги гледам. А след това сигурно ще пиша още нещо тук.


Тагове:   интрига,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mirogankov - И на мен вторниците са ми хубави дни..
12.01.2010 10:14
но не заради сериалите -които и аз харесвам..а просто съм си въобразил че са ми късметлийски:):):)
Хубав ден човеко:):):)
цитирай
2. thunderbg - Благодаря...
12.01.2010 10:16
...подобно
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 570687
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!