Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.01.2010 16:45 - Старо, но златно
Автор: thunderbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 743 Коментари: 0 Гласове:
3



Днес се рових из профилите си и по-точно сред нещата, които съм поствал. И намерих нещо, което ме накара да се усмихна въпреки всичкия негативизъм, който трупам напоследък. Понеже в съответния ми профил не беше постнато цялото си дадох труда да го потърся и открих оригинала тук. Голямо ЕВАЛА на автора му и затова, че дори след толкова време пак успя да ме накара да се усмихна.
  Мигове
Живея на четвъртия етаж и имам запек. Някои казват, че е някакъв рефлекс за самозадоволяване чрез задържане. Не съм гей. Като малък мама много ме гушкаше. Предполагам, че ми е било хубаво. Като пораснах и продължи да ме гушка, престана да ми е хубаво.

Татко веднъж ме хвана да си играя с кукли и ме наби. След това ми обясни, че само момичетата си играят с кукли.

Със сестра ми се заключвахме да играем карти. Родителите ни помислиха, че блудстваме и татко ме наби. След като се успокои му обясних, че само сме играли карти. Татко пак ме наби. След това ми обясни, че с картите се играе хазарт, а това е лошо.

Като ученик едно лято нямаше вода и отидох в градската баня, където винаги има топла вода от вулкана под Благоевград. Възрастен гол мъж се приближи и предложи да ми изтърка гърба. Уплаших се, че е манаф и избягах. По-късно разбрах, че е искал аз да му изтъркам гърба, но според добрите обноски и установените обичаи в банята е трябвало първо мен да попита… Още по-късно разбрах, че това са обичаи само в женската баня.

Татко веднъж ме хвана да си играя с пистолет-играчка и ме наби. След това ми обясни, че това е лошо, защото от оръжията умират хора.

Когато си хванах сериозно гадже и редовният секс не беше мираж, той бързо ми омръзна (да бе да – каква глупост казах). След като стигнахме до редовен анален с извращения и тя действително се влюби в мен – скъсахме. Следващата ме завърза за радиатора и ме опъна с вибратора си. Третата също ме на..а с вибратора си, но първо ме остави гладен и жаден за два дена. От тогава разчитам на хаотични сексуални контакти. В момента имам сериозна приятелка и само с нея не се любим. Любовта и секса са различни понятия.

Веднъж татко ме хвана да лапам молив (COH-I-NOOR 2H) и ме наби. Обясних му, че си играя, все едно пуша цигара и той ме наби отново. След това ми разказа как цигарите водят до рак на белия дроб, рак на гърлото и т.н., а това е лошо. Мама е зодия рак.

Веднъж в университета отидох по боксерки и потник. Бяха един и същ цвят и беше още лято. През студентските години най-съжалявам, че не наебах колежката от Дупница – с големите цици. Бях зает да свалям онази дето ме остави гладен… Каква ирония.

Мразя семейните събирания. Стринка винаги се опитва да ме целуне по устата, а аз хич не я харесвам. Спрях да гледам “FRIENDS”, от както направиха подобен епизод.
След като се разделихме с последната ми приятелка (платоничната любов) се напихме и наебахме. Принципите са си принципи, ама поддадох. По-късно я запознах с нашите с цел годеж – тогава разбрахме, че сме братовчеди.

В службата уволниха шефа. Месец по-късно вдигнаха заплатите на всички с изключение на мен. Записах се в профсъюза и организирах събрания. Даже произнесох няколко пламенни речи срещу ръководството. Прекалено пламенни. Обясниха ми, че съм бил плануван за шеф отдел за следващия месец… След което размислили.

Паднах от четвъртия етаж докато миех прозореца. Очевидно ще се мре. Защо иначе живота ми минава като на кино лента?


Тагове:   мигове,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 570764
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!