Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.01.2010 21:59 - Накратко, 10.01.12
Автор: thunderbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 790 Коментари: 0 Гласове:
1



Днес масово се говори за промените в ЗЕС. И аз няма да направя изключение и ще пиша за това. "МВР се отказа от следенето в Интернет" - това е най-изчерпателният материал по темата, който видях за целия ден.
Още щом го приеха закона го заявих, но сега съм сигурен - това просто е пореден удар срещу пиратството. Отпадна денонощният ББ за да въведат още 30-на леки престъпления в списъка на тежките, за които МВР ще изисква лични данни и информация. И редом с тероризма застана даунлоада на някой филм. Филм, който няма как да се гледа тук най-често. Мисля, че, ако ни осигурят нормална държава, която да не я смятат всички за последна дупка на кавала и съответно и тук да се излъчват повече филми, да се продава повече световна музика и естествено заплатите ни ги направят нормални - тогава този проблем ще намалее. До допустимите граници за горките умрели от глад актьори. Че ние, тука ако не сваляхме пиратски филми оня ден вместо да четем, че Брад Пит е направил подарък за $30 000 щяхме да четем, че е направил за поне $80 000.
Аз, господа управляващи повечето неща, които слушам като музика и гледам като филми съм пробвал да ги търся във видеотека и музикален магазин. Не веднъж и два пъти. И навсякъде за почти всичко, което съм търсил са ме гледали като ударени с мокър парцал. Една от любимите групи на жена ми дори в Лондон едвам я намерихме за да купим тяхно CD. Тия неща, които съм пробвал да ги търся в нашите магазини не просто ги е нямало като наличност - продавачите, дистрибуторите и всякаква подобна ощетена паплач от онлайн терористите като мен даже не са чували за тях. Че как ще ми продадат нещо, което освен, че го нямат в наличност, не го и знаят какво е.
За софтуера е ясно. Няма да си кривя душата - пират съм. Използвам много и все нелегален софтуер. Ама вече съм написал кога ще си го лицензирам. След няколко десетки години, в които работя, ама не ям, пия, ползвам ток, вода, парно и всички подобни неща от първа необходимост, ще ги имам парите да лицензирам софтуера, с който си изкарвам прехраната по принцип.
И накрая да уточня - то и това на МВР си е един вид пиратство - вземането на моите лични данни и кореспонденция, без моето изрично разрешение мога само така да го нарека. И пощальоните, които бяха отворили колета ми от Швейцария с един календар и картичка вътре са пирати, ама тях не ги заплашвате със затвор. Десетките поздравителни картички до бабата на жена ми, които още не са пристигнали, поради същото пиратство на пощальоните също няма да ги коментирам.
Цялата ни държава е пиратска. И няма аз да съм баламата дето ще прави изключение от общото правило.


Тагове:   музика,   пират,   софтуер,   Накратко,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 571470
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!