Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.01.2010 16:04 - Актуалната пътна обстановка...
Автор: thunderbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 610 Коментари: 0 Гласове:
2



Кал до колене и мизерия до ушите. Напълно вярно и изчерпателно описва създадената ситуация в София. Ама аз все пак ще навлеза в подробности.
Днес имах две излизания. Едно от центъра до бул. Гоце Делчев и обратно и едно изцяло пеша из центъра на София.
Целта на първото излизане беше една среща, която трябваше да се състои от 12:00 ч. Съобразявайки се със снеговалежа и познавайки дивотията ни реших да изляза още в 11:00 ч. и да пътувам с градски транспорт. В 11:50 все още седях на ъгъла на булевардите "Витоша" и "Патриарх Евтимий" и си чаках трамвай. Понеже така и не дойде хванах такси. Помолих шофьора да мине по булевард Витоша и после да слезе на "България" до крайната ми дестинация. В момента, когато направихме десният завой за да излезем на "България" съжалих. Задръстването започваше от кръстовището на "Евлоги Георгиев" и "Черни връх" и продължаваше до светофара при стадион "Раковски". Това ми курс, който при нормални обстоятелства би струвал не повече от 3.50 или 4 лв. в случая ми струваше почти 14 лв.
За целия час и десет минути (защото закъснях) на улицата аз не видях нито един от "кръстосващите София снегорини". Видях единствено един камион за опесъчаване, който се движеше на някъде с вдигната лопата и даже не избутваше снега (дума не можеше да става за опесъчаване). А на съответното място все още не беше почистено.
Второто ми преживяване извън вкъщи за деня завърши с размисли що за тъпо племе сме. Щото не е редно да мине снегорина и да избута снега към тротоара, а чистещият пред магазина да избутва и изхвърля снега отново на платното. Тоя цикъл изглеждаше тъпо поне за мен като случаен минувач.
Също така е много тъпо и имаме нужда от закон, който да забрани пред новите лъскави сгради те да си поставят собствени плочки и мозайки. Защото ги слагат да изглеждат по-гъзарски, ама не мислят, че през зимата това се пързаля повече от лед и като го изчистят става страшна мизерия. Вървях по тротоара на една от малките улички в центъра и видях на 50 метра пред мен как мъж на видима възраст около 40-45 години направи задно салто-мортале и се приземи по гъз върху едни такива гъзарски плочки. И за всеки случай вместо да заобиколя като бял човек реших и аз да мина от там, за да не газя в кал до колене отстрани. И последвах примера на господина. Ама мисля, че съм го направил по-зрелищно.
Та дами и господа, които ви се налага да преминете разстоянието от точка "А" до точка "Б" - ВНИМАВАЙТЕ. Внимавайте къде ходите и заобикаляйте модерните и лъскави офис сгради - пред тях е опасно. По-добре да газите в калта на изчистената улица отколкото да охкате на някоя скамейка в "Пирогов". И имайте едно наум, че може би най-надеждният транспорт в това време е метрото. Всички други се движат с големи закъснея и на групички. Групички, които отиват в обратната на Вашата посока.


Тагове:   лед,   кал,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 571061
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!