Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.01.2010 13:33 - Fight for kisses
Автор: thunderbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 620 Коментари: 0 Гласове:
2



Съвсем случайно попаднах на този линк споделен от приятел в една от мрежите, където съм регистриран. И го харесах. Харесах го дотолкова, че не мога да не го споделя с колкото се може повече хора.
Това е една реклама. Реклама, която трябва да я гледат нашите рекламни и PR агенции. Току виж прихванат нещо и започнат да правят по-смислени реклами. Ама за родните реклами и рекламодатели ще пиша друг път.
Да се върна на клипа. Както казах, това е реклама. Реклама на игра, която от своя страна е реклама на самобръсначки (страхотна идея е да рекламираш рекламата си). Страхотно направен клип и наистина много го харесах. Напомни ми за времето, когато издирвах подобни клипчета и си ги записвах на дискове.
Сигурен съм, че всеки е гледал тази реклама на Туборг или моя специален фаворит - на Бъдвайзер. Има и други - не чак толкова популярни, но не по-лоши като реклами. И определено продукт рекламиран по този начин бих си го купил. За пример бих могъл да посоча рекламата на Axe, рекламата на Zazoo, другата ми любима реклама на Бъдвайзер и не на последно място не чак толкова популярната тайландска "банкова" реклама.
И отново да се върна на темата. Харесах рекламата. Дотолкова, че да отворя линка от края на клипчето и да поиграя на играта, но нещо не ми хареса как е направена самата игра. Макар, че предизвика детски спомени от времето, когато играехме на онези големите сандъци с жетоните Street Fighter и Mortal Kombat, играта не ми хареса.



Тагове:   игра,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 566154
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!