Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.01.2010 02:18 - Честито
Автор: thunderbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1475 Коментари: 0 Гласове:
1



Честита нова година!
Наистина се надявам да е по-положителна и ползотворна от досегашните.
От друго човек не се нуждае. Малко повече е достатъчно, ако е за всички.
Аз бях на площада. Не съм сигурен дали ми хареса. Сигурен съм, че се заредих с бай ганьовщина, балканщина и може би дори малко негативизъм. За съжаление.
Водих си записки. Следващите дни ще пиша много по темата. Наистина много. Ще го разделя в доста части. Съжалявам за това, но мисля, че някои впечатления трябва да поулегнат малко, някои неща трябва да се премислят. Утре разказа ще го започна постепенно и ще видим докъде ще го добутам. И все пак - това ще са само мойте впечатления.
И наздраве.


Тагове:   площад,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 569605
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!