Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.12.2009 15:48 - Първите неща
Автор: thunderbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1226 Коментари: 2 Гласове:
3



В този пост искам да се занимая с първите неща. Първата дума. Първия ми форум. Първия ми блог. Първия секс. И други неща, все първи.
Първата дума не си я спомням. Майка ми твърди, че това е "ма-ма", но аз нямам доказателства и съответно мога да го приема единствено на доверие.
За сметка на това си спомням Първи клас. Учителката ни беше на средна възраст, но доста младолика. И не си допаднахме. Тя ми се караше редовно за грозния ми почерк, за някое не особено добре написано домашно и всякакви такива първокласнически неща. Аз от своя страна тайно не можех да я понасям и постоянно се чудех каква мизерия мога да й направя. Бахти злобния хлапак съм бил всъщност.
Спомням си първата цигара. Не помня кога беше точно, но беше или в края на 80-те или в началото на 90-те години. Обаче помня къде. На вилата. Като се тръгне от вилата към селската рекичка, където бяхме построили голям вир за къпане се отбивахме от основната добре утъпкана пътека и пушехме тайно. Или поне така му викахме на Голямото кашляне. Един ден просто и аз поисках да се включа и лека-полека през годините се пристрастих. И така до преди 9 месеца, когато най-накрая отказах цигарите. За това ще пиша друг път. Когато съм със съответното настроение. Настроение да се похваля имам предвид. Сигурно като стане година на края на март.
Първия секс не си го спомням. Знам, че беше лятото преди да навърша 16 години (аз съм роден в края на септември). Тогава с приятелите от квартала намирахме за модерно да се събираме следобед, да поиграем няколко часа карти (белот, сварка, покер), да изпием по няколко бири (и съответно да сме толкова пияни, че да не знаем къде се намираме) и останалата част от прерасналия във вечер следобед да не я помним. След един особено голям "запой" на сутринта се събудих и пикаех странно и във всички посоки. Не бях сигурен на какво се дължи и потърсих информация. Така започнах да ползвам форуми.
В тези години (след средата на 90-те) имаше един български форум - FTL (free.techno-link.com). Предполагам, че някой от вас може и да го помни. Дълго време го ползвах анонимно. Четях и обогатявах знанията си с най-различна полезна и безполезна информация. Няколко години по-късно се регистрирах и аз и започнах да пиша. И с това смятам, че станах завършен интернет потребител (за това време).
Технологиите продължиха да се развиват. Появиха се първите социални мрежи, блогове, големи информационни портали. Аз наблюдавах развитието на интернет като потребител. Предпочитах да остана в сянка. Това беше до скоро. Докато се регистрирах тук. Сега определено не съм в сянка. Или поне не толкова колкото исках доскоро.
Всъщност, този пост се породи по друг начин. Добавях таз сутрешното си писание в свежо и си цъкнах на профила. И го видях. Първия си фен. Да ми е честит. Горд съм със себе си. Като никога. И се замислих за другите ми първи неща в живота. Естествено не съм споменал всички първи неща, които съм направил и помня. Тогава ще е прекалено дълго за писане. Но, ако някой иска да прочете за нещо друго първо, което съм направил - просто да си каже.


Тагове:   клас,   фен,   дума,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bapha - за цигарите
27.12.2009 10:38
браво...
много години да станат...
цитирай
2. thunderbg - Дано
27.12.2009 10:43
И аз на това се надявам. Трудно е, но успявам да задържа положението за момента :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 570399
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!