Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.12.2009 10:23 - За празниците, храната, късметите и космите
Автор: thunderbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1054 Коментари: 0 Гласове:
2



Всеки е ял новогодишна баница с късмети. Всеки разгръща с нетърпение това, което открива в парчето си и също толкова нетърпеливо го прочита. На Бъдни вечер има подобна традиция, но вместо баница е пита и вместо късмети - монета. Тези неща всеки ги знае и затова моята история макар и свързана няма да е точно за тях.
Нямах намерение да пиша навръх празниците, но след като си легнах в 02:30 и се събудих само след 5 часа имам нужда да запълня безбройните празнични часове. Имам подозрение защо съм се събудил и ще го споделя и него после. Май след този увод е по-добре и да премина на темата.
Снощи беше Бъдни вечер. Спазихме традицията - брой ястия, постно (това не го спазих съвсем, но който ме познава ще ме разбере), пита със стотинка. Седнахме на масата и започнахме с празничното муане на домашни манджи. Майка ми откри монетата в питата. Жена ми откри косъм в храната. Два пъти. Единият неин, другият на бабата. И аз се зачудих. Майка ми намери монетата - щяло да й върви на пари през идващата година. Жена ми намери косми - не ми се мисли на какво ще й върви. На бабата ще й върви на косопад очевидно. Ама на жена ми на какво ще й върви не съм сигурен. Дали ще й върви и на нея на косопад или ще й върви на косми. "Да ти върви като по косми." Това е едно интересно пожелание, което май ще се замести традиционното "Да ти върви като по вода". поне през идващата година от мен към жена ми.
В предните си постове някъде бях споменал, че съм с наднормено тегло. Опитвам се да го сваля до някакви приемливи цифри. Нещо като домашен фитнес (има нещо общо с недоспиването ми днес) комбинирано с еднодневни лунни диети. Лунната диета в тоя й вариант представлява 25 часово гладуване (25 е, няма грешка), съобразено с лунната фаза - половин час преди да влезе луната във фаза до половин час след като излезе не може да се яде. Максимум бульони, чайове и прясно изцедени плодови и зеленчукови сокове. В интерес на истината не е чак толкова трудно - трудността се определя от часовете на фазата. В случая този час е от 19:37 на 24-ти декември и съответно диетата започва от 19:07 на 24-ти декември и продължава до 20:07 на 25-ти декември. Следващата фаза е на 31-ви декември от 21:13, което прави невъзможно спазването й поради очевидни причини и ще я пропусна. Ако някой се интересува мога да му дам календар на лунните фази за следващите десетина години, както и линкове с доста информация за различните видове лунни диети.
Нещо май при практиката на домашния фитнес съм успял да се разтегна по грешен начин. От 2 дена имам зверска болка в дясната плешка. Подозирам, че от нея се събудих тази сутрин, очевидно ще трябва да взема някакви мерки, защото гледам като зомби цял ден вече.
Днес ще съм целия ден пред компа. Поради лунната диета. Трудно е да си около хора, които им пращат ушите от ядене, докато си на тази диета. Сигурно ще пиша и още. Ако ми хрумне какво. Не обещавам.
Весело изкарване. Или прекарване. Кой както го разбира.




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 571172
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!