Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2009 15:37 - Увод някакъв...
Автор: thunderbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1589 Коментари: 5 Гласове:
2



Колежката от този блог е написала, че се възмущава от неграмотността. Аз обаче не се възмущавам. Забавлявам се, когато я срещна. Дори когато аз я проявявам - пак се забавлявам. Не съм най-грамотният, но смея да твърдя, че не допускам груби правописни и пунктуационни грешки. Поради изобилието от коментари в блога на колежката аз искам да отбележа, че този тип коментари ги възприемам като спам и ще се отнеса към тях по обичайния за спама начин - ще ги филтрирам и изтривам. Ако, Вие драги посетители желаете Вашето мнение да присъства под моите постове - моля замислете се как ще го формулирате. 

Идеята да си регистрирам един блог и аз най-накрая ми дойде днес (21.12.2009 г.) след като се начетох на сериозно количество "новини" в станалия ми любим в последните дни портал rec.1.bg. Всъщност вината за тези "новини" не е на портала, но ще пиша мнението си в някой от следващите си постове. Един безплатен публичен блог е най-лесния начин да си изкажеш мнението. А аз не обичам сложните неща :)

Също така смятам да се публикувам някой лични преживявания, размишления и всякакви форми на лични истории. В някой от тях ще съм самокритичен, в други ироничен, в трети неприличен (звуча ли ви като Петрана, Драгана или Мецана?).

Надявам се след този кратък увод да сте придобили представа какво може да очаквате, какво не бива да очаквате и за какво смятам да пиша.


Тагове:   увод,


Гласувай:
2



1. анонимен - Интересно и интригуващо начало!
22.12.2009 08:51
Възнамерявам да ви следя блога :)
Поздрави и ползотворен ден:)
цитирай
2. thunderbg - Благодаря
22.12.2009 09:00
Благодаря
цитирай
3. анонимен - :)
22.12.2009 10:43
Това с триенето е общо взето дребнодушие. Вместо да отговориш по достойнство-триеш. Всеки носел маршалски жезъл в раницата, но някой сталински такъв. Нет коментар, нет проблем.
Ега ти маршала:)
цитирай
4. thunderbg - Погледна ли линковете?
22.12.2009 10:48
И в частност първия линк? Там един твой анонимен колега много добре го е казал в пост 26. Аз обаче нямам намерение да чакам докато се намери такъв анонимен благодетел, който да затвори устите на всички, които гледат под микроскоп написаното...
цитирай
5. анонимен - http://rec.1.bg
04.01.2010 12:12
Благодаря за линка, сайта наистина е страхотен. Евала на тия момчета дето са го пуснали, разгледах и другите им разработки и има страшни попадения. Препоръчва http://rec.1.bg и на други.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 569068
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!