Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2010 21:23 - Накратко, 10.02.11
Автор: thunderbg Категория: Други   
Прочетен: 1497 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 11.02.2010 22:27


Днес само една новина ми попадна - "Шейх анулира брак - булката била с брада". Не намирам какво да й изкоментирам.
Днес обаче получих поредния спам. От типа нежелани съобщения дето ти говорят за любов, приятелство и какво ли още не, докато започне да ти се повдига от нещата, които се споменават. Направило ми е впечатление, че тия съобщения винаги обещават много хубави неща и накрая обикновенно завършват с някаква страшна заплаха - "ако не го изпратиш на * души, ще ..." и го довършете по ваш вкус - "умреш", "ти изсъхнат всичките т**ки", "жена ти ще роди таралеж" и т.н. Днешното такова го отворих, защото ме изненада изпращача - човек, който е запознат с понятието спам, знае какво представлява и не се връзва на цялата тая глупост - трябваше да има причина за да го получавам от него. Прочетох го цялото и стигнах до гореспоменатата страшна "заплаха". След като я прочетох съм убеден, че това е причината, която го е накарала да ми го изпрати. Всъщност малко ми трябваше и аз да го изпратя на поне 20-те души, които се споменаваха. Та да не увеличавам повече напрежението - точния текст на "заплахата" беше "...ако не изпратите това съобщение на 20 души от контакт листа си до 24 часа, утре интернет ще спре за 24 часа за пролетно почистване". Честно казано не съм съвсем сигурен, доколко е сериозно това съобщение. Беше една "покъртителна" тирада от снимки, които бяха зле примесени с опит за поезия, насаждащи любов, приятелство и досада - като всяко едно такова съобщение, което повечето от нас с досада изтриват след като го видят, но с тоя завършек - не съм сигурен. В крайна сметка, ако интернет не спре утре - да знаете, че е защото съобщението макар и да не го изпратих на 20 души все пак сложих завършека му на статус във фейсбук, а там ще го видят повече хора. :)


Тагове:   брак,   спам,   фейсбук,   Накратко,


Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - :)))
12.02.2010 01:19
Чудя се колко много хора явно нямат работа и прекарват безумно много време в препращане на подобни дивотийки. Не знам дали им вярват, но определено не това е единственият начин да ми напомнят за себе си.
Ако нетът утре не спре заради пролетната профилактика, със сигурност ще поизчистя от най-старателните препращачи. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 570250
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!